Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 30 września 2013

Mały muzyk

Dziś mam dla Was LO z moim małym mężczyzną - jakiś czas temu zadziwił nas niesamowicie swoją "grą" na pianinie - MUSIAŁAM uwiecznić tą chwilę!!








(LO inspirowane pracą Marjo)

Ze sklepu SZMEKa wykorzystałam:
Zimowa opowieść 02
Zimowa opowieść 03
Rozalia w ogrodzie - pasek z alfabetem
Biała Róża 02
Ćwieki piramidki stare złoto
Kryształki czarne


A z okazji Dnia Chłopaka wszystkim Panom - małym i dużym - w imieniu naszego zespołu życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!!! :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. No piękny scrap, cudne zdjęcie, uroczy synuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne LO! kolory + kompozycja = <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś koniecznie dodać szczęśliwy muzyk :) Twój syn ma w swych oczętach tyle radości!
    A scrap przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, jak nic trzeba pianino kupić :) Stasiowi pasują klawisze :)
    scrap świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Stasio w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)