Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 22 września 2013

ZOO - mini albumik

Hej! Mam dziś do pokazania mini albumik, z wyprawy do ZOO w Zamościu. Maleństwo, z jednego arkusza 30x30cm (niecałego), plus kilka ścinków, fragmencików taśmy washi, trochę stempli i chlapania. I już :)













Albumik ma pudełeczko, przy okazji jego robienia cyknełam kilka fotek "jak to jest zrobione", może się komuś przyda ;) Nie zaznaczyłam tylko w którym miejscu jest sklejone - pamiętajcie tylko, że te dwa boczne skrzydła muszą być troszkę szersze w sumie od części środkowej - po środku trzeba je ze sobą skleić ;)







Po szczegóły zapraszam na bloga Sklepu-ewa, gdzie wczoraj była moja ostatnia gościnna inspiracja :)
Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Świetny albumik, uwielbiam takie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje albumy zawsze ogromnie mi się podobają. Dużo w nich radości i ciepła.
    Dziękuję za kursik na pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie albumiki,śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. No no albumik prezentuje się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje małe,słodkie albumiki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)