Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 3 września 2013

Inspiracja muzyczna

Wczoraj na blogu sklepu-ewa pojawiło się wyzwanie, w którym i ja uczestniczę jako gościnna projektantka. Autorką wyzwania jest Teo, a źródłem inspiracji ma być utwór "One Love" U2. Najbardziej trafiły do mnie poniższe słowa, które wplotłam w ramkę z nami w roli głównej, a która wraz z cytatem ma spełniać rolę przypominającą, po co TO wszystko było... I pomimo tego, że - jak to w życiu - nie jest łatwo, raz jest lepiej, raz gorzej - musimy pamiętać, po co jesteśmy dla siebie i że to wszystko ma sens...








Ramka jak widać bardzo mediowa. Dosychała chyba ze 3 dni, hihi :D

Ze sklepu-ewa wykorzystałam:
gesso
medium żelowe
pasta strukturlna
farba metaliczna Maya Gold stare złoto
mgiełka perłowa Olive green
mgiełka perłowa Orange
mgiełka perłowa Sky blue
mgiełka perłowa Black
tusz wodny Bordeaux
puder do embossingu Black
maska koła i łezki
maska kwadraciki
kwiaty papierowe Heyda
Stemple silikonowe VIVA DECOR ETYKIETY



Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)