Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 18 września 2013

Targana, chlapana...

Na wyzwanie Teo w Diabelskim Młynie
- chlapanie, mazianie, papieru targanie :) Fajny nie?? ;)








Pozdrawiam i biegnę na zebranie do przedszkola :P

8 komentarzy:

  1. Potargana, pochlapana ale ślicznie wykonana. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna, uwielbiam taka kolorystyke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!Piękne wykonanie:)Jak znajdę chwilę to wezmę udział w wyzwaniu:)

    Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna, uwielbiam takie Twoje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, świeże kolory i całość prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)