Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 26 września 2013

Gwiazda co na głowie stawała

Za mało mam jeszcze roboty :P Jeszcze zachciało mi się zabawy w liftowanie :) O tu jest blog i wszystkie prace jakie w tym "projekcie" powstają.
Mój pierwszy lifcik - Marjo









I oryginał:





O rany, dziś to chyba litry kawy nie pomogą :/ za oknem masakra :( A ja musze zdjęcia porobić :/

4 komentarze:

  1. Kapitalna fotka i rewelacyjna jej oprawa, po prostu buźka się śmieje do tego LO-sa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne LO! Optymizm pełną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca! :) a fotka - zajefajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazda jest rewelacyjna, bardzo ładne LO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)