Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 11 września 2013

Kolorystycznie w DM

Hej, hej :)
Dziś czeka na Was w Diabelskim Młynie fantastyczna paleta kolorystyczna!! Anniko znalazła taaaaakie zdjęcie, miodzio :) Koniecznie zajrzyjcie na naszego bloga i zobaczcie, jakie cuda wyczarowały nasze dziewczyny :)

Ja mam taką prostą karteczkę, z papierów ScrapAndMe, tekturką Anemone i stemplem Agaterii (a propos - chwaliłam się, że znów wygrałam Agateriowe stempelki?! ;). Okazało się, że w przepastnych mych zbiorach mam idealnie pasujące różyczki na tiulu, i koraliki, i ćwieki :)





Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Za niespełna rok czeka mnie Ten Wielki Dzień, więc dostając taką kartkę, byłabym w siódmym niebie. Wyzwanie kolorystyczne interesujące, może się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)