Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 16 września 2013

Ślubna retro

Witam!
Dziś pora na mój pierwszy post na blogu SZMEKa :)

Chciałabym pokazać kartkę ślubną, jaką zrobiłam z myślą o aktualnym wyzwaniu zaproponowanym przez Gosię - po dokładne wytyczne wyzwania odsyłam tutaj.

Do wykonania kartki użyłam delikatnego i bardzo eleganckiego papieru Biała Róża. Brzegi papieru lekko postarzyłam i potuszowałam. Dodałam kilka wycinanek z wykrojników, zdjęcie retro, kwiatki (w tym robione przeze mnie hortensje i różę), stemplowane motylki i napis. Gdzieniegdzie - półperełki robione pearlmakerem.








Materiały ze sklepu SZMEKa:
Biała Róża 02
Klej Magic
Półperełki
Wykrojnik gałązka
Wykrojnik Hortensja

Zapraszam do udziału w wyzwaniu, czas na wykonanie pracy wg wytycznych macie do 24 września :)



Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Świetna ta kartka. Aż by się chciało jeszcze raz wziąć śłub, żeby taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)