Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 4 września 2013

Wg mapki

Dziś w Diabelskim Młynie najnowsze wyzwanie - wg mapki stworzonej przez Justt.
Ja zrobiłam taką prostą karteczkę :)







Czas jak zwykle - dwa tygodnie :) Zapraszamy :) Klik na banerek



Zośka przeraziła mnie dziś okrutnie krwawiącymi dziąsłami - ale to podobno dobry znak, znaczy że się goi... Ufff.... Ale prawie zawał na miejscu :( Co za dziadostwo, w życiu nie widziałam takiej "anginy" :/

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Może i prosta, ale bardzo elegancka i dopieszczona w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i taka... elegancka. To dobre słowo;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)