Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 2 września 2013

Ślubna kopertówka w turkusach

Taka prosta, nieskomplikowana, z pięknymi różami od Ani.
I rewelacyjnymi perełkami w płynie ze sklepu ewa - łososiową i turkusową.





A jeśli już mowa o sklepie-ewa, nieskromnie dodam, że we wrześniu jestem tam gościnną projektantką :P i pomęczę Was pracami jeszcze na tamtejszym blogu ;) A tu jest m.in. wywiad ze mną, hehe ;)



A wakacje jednak przeciągną się minimum o dwa tygodnie :/ Zośka jeszcze chora... :(

Pozdrawiam :)
 

2 komentarze:

  1. Kopertówka śliczna i delikatna, a Zosi życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię proste :) Podoba mi się.
    Zdrowia dla córci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)