Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 30 listopada 2012

Święta - tradycyjnie

Na koniec kilka kartek takich bardziej tradycyjnych :)





I to by było chyba na tyle, jeśli chodzi o kartki świąteczne :) Tym bardziej, że w niedzielę wyjeżdżam na turnus, więc dwa tygodnie odpoczynku od papieru - no może nie do końca, bo mam w końcu swój pierwszy grudniownik, mam nadzieję go systematycznie uzupełniać. Do tego duża wyszywanka, woreczek koralików i sznurków sutaszowych - o ile tylko Stasiek da coś porobić - wyjazd powinien być owocny ;)

Jak się uda jutro jeszcze postaram się pokazać grudniownik, a jeśli nie - do zobaczenia za dwa tygodnie!!!

7 komentarzy:

  1. śliczne! To ja poproszę kilka takich ładnych karteczek, jeżeli jeszcze masz na zbyciu :)
    pozdrawiamy i czekamy na Ciebie w niedzielę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tradycyjnymi kartkami, ale Twoje sa przepiekne, świąteczne i akie ciepłe... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, z całego serduszka życzę aby turnus przyniósł jak najwięcej efektów i mnóstwo radości :) Pokazuj grudniownik,może się jeszcze skuszę na zrobienie swojego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie, bardzo lubię! Dwa tygodnie turnusu spowodują, że głowa będzie Ci buchać od nadmiaru pomysłów! Pozdrawiam i zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Bardzo fajne karteczki !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)