Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 19 listopada 2012

Święta w szarościach i beżach






10 komentarzy:

  1. Lubię oglądać Twoje kartki.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Przepiękne!!!
    A skąd masz takie fajne napisy/cytaty?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne karteczki, trzecia moja faworytka

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika, to ubiegłoroczne napisy z Galerii Rae. Miałam napisać w poście, ale Zośka mi nie dała :p

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kartki z niesztampowymi napisami!! Rewelacja!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,co post to bardziej mnie zaskakujesz....oczywiście pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne cuda, podziwiam, że z niczego potrafisz stworzyć małe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)