Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 24 listopada 2012

Liście

Może jeszcze mi nie do końca wychodzi, ale i tak próbuję ;P Czuję ogromną potrzebę scrapowania... Może to po części zmęczenie kartkami świątecznymi?? No i jest, kolejna fotka z tegorocznej pięknej jesieni - uwieczniona :)
W roli głównej mój siostrzeniec - Patryczek :)






LO zgłaszam na wyzwanie w HopmArcie "Jesienne wspomnienia", oraz w Diabelskim Młynie.

Wg mapki stąd.


10 komentarzy:

  1. Te spadające liście dają świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że potrzebujesz!
    Świetnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech,jak pięknie te liście spadają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszycia wspaniałe, świetny pomysł! Miło oglądać TAKIE próby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądają listki jakby uwiązane pajęczą nicią :)) LO wyszło Ci wspaniale. Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ci nie wychodzi!!! Jestem zachwycona Twoją pracą!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to kapitalna ta mapka do której zrobiłam pracę ;)

      Usuń
  7. bardzo fajny scrapek, te liście spadajace super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne LO, bardzo ciekawe te przeszycia, dziękujemy za udział w wyzwaniu Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  9. Warstwy, przeszycia, cudo!Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArtu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)