Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 4 listopada 2012

Kilka świątecznych :)




Bez zbędnych komentarzy :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki,takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, niby takie delikatne i jakże wymowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne - eleganckie i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Proste też może być piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:)trafiłam tu prze inny blog ale zostanę na dłużej:)Twoje cudeńka są cudne:)Piękne rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, Agatko. Na mojej pierwszej świątecznej kartce też dyndają te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, klasyka po prostu!::)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to ja jednak swój komentarz zostawię.. :)
    Bo kartki są śliczne.. aż chce się je dotykać!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te karteczki - są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)