Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 9 listopada 2012

I Ty możesz pomóc Marcinkowi!!!

W bardzo prosty sposób, a własciwie kilka -
- biorąc udział w aukcjach charytatywnych na allegro - dodając swoje rękodzieło :)Każdy drobiazg się liczy, bo może akurat ktoś na ten drobiazg czeka i z chęcią go kupi :) Wszystkie informacje na ten temat u tej pani - sylwiapajakowca@gmail.com
- kupując wystawione na aukcjach cudeńka - zbliżają się Święta, może znajdziesz coś dla swoich bliskich pod choinkę? ;)
- biorąc udział w candy organizowanym przez scrap.com i udostępniając tą wiadomość dalej :)

Proste...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)