Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 18 października 2013

Piękne wspomnienia...

W październiku papierem miesiąca w ScrapAndMe jest przepiękny Old Times. Pierwsze co mi przyszło do głowy (podobnie jak napisała to parę dni temu Huma) to stworzenie czegoś, co będzie wspomnieniem starych, dobrych czasów...I w ten sposób oprawiłam w scrapa zdjęcie mojej kochanej babci, której niestety już z nami nie ma, a której zawdzięczam baaaaardzo dużo... I na pewno zasługuje Ona na 100 razy lepszego scrapa, ale cóż, tym razem wyszło jak wyszło... :/

Papier jest fantastyczny sam w sobie, postanowiłam nic w nim nie zmieniać, bo stanowi idealne tło. Rozjaśniłam go jedynie jaśniejszymi papierami i jasnymi kwiatami oraz dodałam troszkę różu by ożywić całość.











W pracy użyłam:







A już w niedzielę zapraszam na moją edycję SDO :) Jeszcze waham się nad wyborem prac do głosowania, no i mam mega stresa!!


Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)