Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 24 października 2013

Kwieciście na ślub

Witajcie! Czy u Was jesień jest tak piękna jak u mnie?? Uwielbiam taką!!! Oby jak najdłużej cieszyło nas to słoneczko :)

Dziś mam dla Was kartkę ślubną, w stonowanych kolorach, za to obsypaną kwieciem (w większości własnej roboty). Jedynym życzeniem osoby zamawiającej ta kartkę było umieszczenie ulubionego cytatu Nowożeńców - fragmentu piosenki Richarda Marxa. Dlatego zdecydowałam się na taką kompozycję - cytat w lewym górnym rogu "odpowiada" etykietce w prawym dolnym. A całość łączą kwiaty :)





Do kompletu z kartką wykonałam pudełeczko, ozdobione tymi samymi papierami, wyciętą serwetką i kwiatami.







Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:





Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Ale piękna...ciekawa kompozycja z serwetkami po bokach-zazwyczaj umieszczam je na środku kartki.Pudełeczko też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały zestaw a pozatym piękna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)