Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 17 maja 2013

Zosia i Rudka - DT Scrap&Me


Witam :)
Dziś przygotowałam rameczkę na podobraziu malarskim :) Główną bohaterką jest moja Zośka z Rudką, lekko szaloną psiną ;) Fotki ubrane w papiery ScrapAndMe. Wyszło pastelowo i dziewczęco, a o to mi chodziło :) Powierzchnię podmalowałam lekko gesso, użyłam masek, mgiełek i tuszy i wyszło fajne, delikatne tło. Na to papierki SweetDreams i troszkę tekturek.













Użyłam papierów ScrapAndMe z kolekcji SweetDreams: #2, #7, #4 i #8.


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Fabulous!
    Loved the color and design!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja. Zestawienie zdjęć super radosne. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)