Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 29 maja 2013

Czas na fotel i książkę...

Czyli zakładka :)
Zbliża się lato, może w końcu będzie więcej czasu na czytanie...
Robiąc ta zakładkę trochę się pobawiłam i poeksperymentowałam z mediami. Przyznam, że zakładka miała dwa podejścia do publikacji - pierwsza wersja wyszła jednak fatalnie, nie pokaże nawet fotek po niej :P
A ponieważ ta fatalna próba nie dawała mi spać - MUSIAŁAM ją poprawić. Zakładka dostała trochę więcej koloru - bardziej żywego fioletu (farba akrylowa z Lidla, nakładana przeważnie palcem, tak na grubo) i pięknego intensywnego żółtego. Oczywiście gesso i maski, to na początku. Na brzegach wkleiłam mikrokulki i trochę brokatu. A murek pod fotelem potraktowałam perfect pearls, cudnie się mieni! Pod fotelem - pomalowanym wstępnie rozwodnioną mieszanką niebieskiego i czerwonego tuszu kreślarskiego, a potem doprawionego jeszcze farbą akrylową i perfect pearls - kwiatki, w tym robione przeze mnie wg kursu Klaudii hortensje :)









Na blogu Scrappo szczegóły materiałowe, zapraszam :)




2 komentarze:

  1. Fajna,"pociapana",w pięknych kolorach...życzę Ci wielku takich relaksacyjnych chwil z książką w fotelu...zasługujesz na to,jak nikt...:) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basiu serdecznie :*** A chciałam jeszcze powiedzieć, że prawdziwe jest powiedzenie, że szewc bez butów chodzi, bo to jest pierwsza zakładka, którą zrobiłam dla SIEBIE, w końcu, po latach zakładania czymkolwiek... I mam nadzieję, że w końcu będę miała troszkę więcej czasu na czytanie...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)