Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 10 maja 2013

Czas na organizację - tablica dla Stonogi.pl

Witam!!
W maju produktem miesiąca w sklepie i na blogu Stonogi.pl jest farba tablicowa. Zapraszam na firmowego bloga, gdzie pojawiło się w ostatnich dniach kilka prac z wykorzystaniem farby do tablic, a w najbliższych dniach powstaną następne inspiracje :)

Ja zrobiłam tablicę organizacyjną, która zawisła u mnie w kuchni :) Dawno o takiej marzyłam, bo ciągle zapominałam o jakichś zakupach, brakowało mi kalendarza pod ręką i karteczek na notatki :) Nie mówiąc o znikających zawsze w najmniej oczekiwanym momencie długopisach ;) Teraz mam wszystko w jednym miejscu :)

Bazą tablicy jest stara ramka i arkusz grubej tektury.

Górną część pomalowałam czarną farbą tablicową. W sklepie Stonogi.pl znajdziecie bogaty wybór przeróżnych kolorów. Farba jest bardzo wydajna, położyłam dwie warstwy, a w słoiczku niewiele ubyło ;) Pierwszą warstwę, gdy wyschła, przetarłam lekko drobnym papierem ściernym. Druga była już warstwą ostateczną.

Środkowa część to część czysto scrapowa :) Pobawiłam się tu maskami, tuszowaniem i stemplowaniem, są też oczywiście taśmy washi (uwielbiam), tekturki i chlapanie tuszem kreślarskim. Kalendarz zrobiłam sama w Wordzie i wydrukowałam ;) Kwiatki w większości są zrobione przeze mnie, a ich środki zdobią łososiowe pręciki.

Dolna część to podkładka korkowa przyklejona do tekturowej bazy, a obok - uszyta kieszonka na długopisy :)













Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:

tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst
tekst tekst


Pozdrawiam serdecznie :)


8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, długopisy lubią znikać... skąd ja to znam!
    Tablica rewelacyjna! Czegoś takiego właśnie mi potrzeba!! Dziękuję za inspirację :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! genialnie!!! bardzo mi się podoba wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł! Ja też wiecznie szukam długopisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. :)
    Pięknie zorganizowana tablica.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :) piękna ta Twoja tablica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie zapałałam miłością do tej tablicy :) jest boska!
    A co mi tam, też coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)