Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kochać człowieka...

Karteczka ślubna. Tym razem zrobiłam do niej pudełeczko-kopertę, dodatkowo ozdobioną cytatem, zamykaną na sznureczek.
Kartka z papierów 7 Dots Studio, wygranych podczas zlotu :)
Napisy od jolagg.





Ostatnio nie mogę narzekać na brak szczęścia - zaczęło się jeszcze przed zlotem od candy u Magdy, potem trafiłam 5555 wejście na bloga Yoasi, na zlocie kulminacja - kilka losowań i wygranych konkursów, niedawno dostałam przepiękny komplecik od Aksy (u której podobny komplet jest jeszcze do wygrania w candy - polecam), a dziś dowiedziałam się, że w fejsbukowej promocji nowych papierów Piątek Trzynastego - wygrałam zestaw!!! Normalnie szaleństwo... :) Oby tak dalej :)

A mi nie zostaje nic innego jak scrapować, scrapować, scrapować......

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Scrapuj, scrapuj bo Twoje prace są bardzo piękne i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, prosta karteczka! Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odpowiada mi ta kolorystyka! Praca delikatna i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)