Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dzieciołki :)

Nie mogłam się powstrzymać :) Ostatnio rzadko można uchwycić Stasia uśmiechniętego, upały bardzo go męczą, więc takim cudnym uśmiechem muszę się podzielić :) A Zośka - sama tak do niego wędruje i się przytula :) Co ja ją odsunę (bo w sumie nie wiem, co Stasiowi do głowy strzeli i czy jej krzywdy nie zrobi...), to po chwili ona i tak już jest u niego i go "gryzie" w stopę :D




6 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcie...:) wspaniała taka miłość :) muszę moim pokazać bo jak na razie to się tylko "gryzą" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotka - takie ujęcia są wyczekane i niepowtarzalne! Wspaniale, że rodzeństwo się tak kocha, obserwuje te relacje teraz także w swojej rodzinie i to jest cudne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe to się nazywa miłość siostrzano-braterska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te twoje dzieciaki :))))
    Ula też źle znosi upały :) Ale jak ją starsza siostra tarmosi, to cieszy się straszliwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny widoczek :) jak najwięcej takiego uśmiechu życzę i wspólnej integracji Dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)