Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 17 października 2017

Słodki kalendarz

Zaczyna się sezon na kalendarze - myślałam, że jeszcze dużo czasu, a zostałam uświadomiona, że cukiernicy zapisują już terminy na maj! Więc czas najwyższy na Kalendarze Cukiernika :)

Pierwszy - w nawiązaniu do logo - w paseczki, róż i ciepły żółty.

Kalendarz jest od zera moim własnym projektem. Jeśli chcesz, drogi Kliencie, zmodyfikowac wnętrze - napisz, zobaczę, co da się zrobić ;) Okładka jest oczywiście do uzgodnienia :)







Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Od razu skojarzył mi się z... lodami :)
    Czekoladowy, truskawkowy, brzoskwiniowy, waniliowy.
    Ale mi narobiłaś ochoty! :D
    P.S.
    Czy muszę pisać, że ta praca jest rewelacyjna? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu :)
      Dobre skojarzenia, znaczy się - wyszedł tak jak miało być ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)