Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 24 października 2017

Wiara, nadzieja, miłość.../DT theMINIart

Witajcie :)
dziś kolejna strona żurnalowa z dodatkiem tekturek i masek theMINIart.

Kraftowa bazę pokryłam gdzieniegdzie białym gesso i farbą akrylową (tym razem w roli pędzla wystapiła szpachelka, dzięki czemu farba jest rozprowadzona grubą, mięsistą warstwą z intensywnymi kolorami). Póżniej dodałam kilka odbić stemplami, papier i tekturki.










Użyłam:



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie papieru kraftowego z turkusem i bielą. Tak więc w mój gust idealnie trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo ;) no ja też lubię, choć tak rzadko się zdarza.... Ale ja lubię tyle połączeń kolorystycznych, że brakuje czasu na wszystkie :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)