Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 12 października 2017

Rocznica ślubu - album ze schowkami

Witajcie :)

Jak zrobić album, by pomieścił dużo zdjęć? Rozwiązania są dwa - robimy małe zdjęcia (i dzięki temu zmieści się ich więcej ;), albo robimy dużo schowków! I ten album tak ma - mimo 4 kartek (!) ma miejsca na ponad 30 zdjęć w normalnym formacie! Przygotowany z okazji rocznicy ślubu na pamiątkowe zdjęcia z całego okresu małżeństwa :) Cudna pamiątka!

















Na koniec krótki filmik (przepraszam za moje kontuzjowane palce, nie wyglądają apetycznie :/ )


Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Wspaniały album, tyle detali i dużo zdjęć pomieści, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album!! uwielbiam takie rozwiązania, kieszonki, tajemnicze zakamarki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny!! Szkoda, że nigdzie nie można go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie duże albumy robię tylko na zamówienie - jakby co - zapraszam :)

      Usuń
    2. oo! A jak długo czeka się na zamówienie? Chciałabym kupić jaki album dla przyjaciół na ślub, który jest 1 kwietnia. Czy jest jakakolwiek szansa? :)

      Usuń
    3. Oj, na 1 kwietnia to absolutnie niewykonalne :/ minimum dwa tygodnie przed - i to w "normalnym" okresie, a jest okres przedświąteczny i przedkomunjny :/ Na pewno nie dam rady, przykro mi :/

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)