Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do galerii internetowych i moich butików, zachęcam też do kontaktu mailowego (apblicharz@interia.pl).

wtorek, 20 listopada 2012

Urodzinowa :)

Karteczka urodzinowa dla pewnej Pani ;) Doleciała, więc mogę pokazać :)


Wg mapki #18 ScrapMap.

11 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo pomysłowo wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i nietuzinkowa:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Wspaniały pomysł na ozdobne tło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doleciała, cieszy oczy (i nie tylko oczy), a ja jeszcze raz bardzo pięknie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja:) Bardzo fajna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)