Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 15 listopada 2012

Liściobranie

Bo co innego można robić taką piękną jesienią? :)



Ostatnio straaaasznie chciało mi się scrapować, nie kartkować, tylko właśnie prawdziwie poskrapować, stworzyć coś dla siebie... No i mam, dwa skrapy, i zaczęty grudniownik :) I już mi lepiej :)

LO zgłaszam na wyzwanie Lemonade - Kolory jesieni, a powstał on jako lift pracy zaproponowanej przez Sklep-ewa.pl, na które to wyzwanie go również zgłaszam :)

Mieliśmy dziś bardzo niemiłą i niebezpieczną akcję ze Staśkiem w roli głównej. Przeglądajcie zabawki swoich dzieci i niech wyobraźnia podpowiada wam - na wszelki wypadek - najgorsze scenariusze... Takich zabawek należy się jak najszybciej pozbyć! Ja jedną przeoczyłam i Stasiek odgryzł część, która wg mnie była bezpieczna i nie do odgryzienia... Na szczęście nie zakrztusił się, poszło w końcu przełykiem, ale skończyło się mnóstwem nerwów, karetką i wizytą na pogotowiu. Teraz tylko trzymać kciuki, żeby gładko przeszło przez układ pokarmowy :/
Ehhh, dzieci... Dobrze, że za tydzień mam kurs pierwszej pomocy dla rodziców. Ale mam nadzieję, że już nigdy mi się nie przyda :/


7 komentarzy:

  1. śliczny! chyba nie często zdarza Ci się scrapować, co? powinnaś częściej. super Ci to wychodzi! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny LO! Swietnie poradziłaś sobie z wyzwaniem.

    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam, Wikucha DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. My-rodzice powinniśmy mieć oczy z tyłu głowy...mam nadzieję,że pójdzie gładko :) buziaki dla dzieciaków :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło! A stresowej sytuacji nie zazdroszczę. Niestety, choćbyśmy nie wiem jak się starali nie jesteśmy w stanie wszystkiego przewidzieć, ważne żeby potem dobrze zareagować :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci to wyszło:)Pozdrawiam dzieciaki, oj trudno czasami bywa. Ja też wczoraj małą Jagódkę do góry nogami trzęsłam, bo chrupek poleciał gdzie nie trzeba, ale wszystko dobrze się skończyło na szczęście. Trzymajcie się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolory, a scrap przepiękny.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)