Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 31 sierpnia 2012

Album - rozweselacz :)

Jako zmęczona matka - Polka, często w tym codziennym zabieganiu bywam zdenerwowana i ogólnie "nie w formie". Na te gorsze chwile postanowiłam przygotować sobie zestaw najfajniejszych fotek moich dzieci, co by mnie odstresowały i przypomniały, co jest w życiu najważniejsze. Albumik ma format bardzo kieszonkowy, żeby mieć go zawsze przy sobie - tak na wszelki wypadek ;)

Po raz pierwszy nie użyłam tu prawie wogóle papierów (tylko na kieszonki na tagi) - oprócz ścinków, nawet takich najmniejszych. Bazą jest czarny, gruby karton, pomalowany białą farbą akrylową i pochlapany zapasowymi tuszami do drukarki :)
















Albumik zgłaszam na wyzwanie w scrapek.pl.



Kursik na pudełeczko przygotuję - ale za dwa tygodnie... A jutro ogłoszenie wyników candy :)

15 komentarzy:

  1. ahhh prześliczny jest ten maleńki albumik, zazdroszczę albumowego talentu, strasznie mi się takie cudeńka podobają, ja narazie w albumach się ćwiczę, może i mi kiedyś uda się stworzyć coś ładnego :))) a tymczasem pozdrawiam, podziwiam i czeeekam z niecierpliwością, kto zgarnie Twoje przepyszne słodkości :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozweselacz cudny:]
    dzieciaczki urocze:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny albumik!
    Od miesiąca zbieram się, żeby stworzyć sobie swój ze zdjęciami z wakacji a tu ani weny, ani materiału...ani talentu w sumie ;p
    Ale może w końcu zbiorę się w sobie i stworzę takie cudeńko do wrzucenia do torebki ;)
    Pozdrawiam ciepło i czekam na newsy! ( no i oczywiście na wyniki candy :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na odstresownik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odstresujący albumik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny albumik- oby dobrze działał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w Twoich rozweselaczach, tych ciałkowych, i tym papierowym. jednym słowem - radość pięknie oprawiona! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny albumik. Aż kipi pozytywną energią! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album pierwsza klasa!!! A kolorystyke tych tuszy dobralas mistrzowsko :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozweselacz na całego:) Gratuluję pomysłu, no i głównych bohaterów pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny albumik,każdej matce ,żonie i Pani domu by się taki przydał.Aby nie wątpiła,że to co robi codzienni ma sens.A chlapanie tuszem do drukarki superowe.Dzięki za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na rozweselacz:) i rewelacyjny albumik!!! gratuluje pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ fantastyczny albumik!!! Uwielbiam te kolory, chlapania i mazania! Genialny co do przeznaczenia, muszę sobie taki sprawić! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz prześliczne dzieciaki!!! Są cudne a ten albumik bardzo wesoły i kolorowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)