Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 22 lutego 2020

Kartka na roczek/ DT ScrapAndMe

Witajcie :)
Dziś przygotowałam kartkę - dla chłopca, na roczek, ale w nieco mniej typowej kolorystyce - miało być jak najmniej koloru niebieskiego ;) Starałam się jak mogłam, niebieski przemyciłam tylko w tle i na króliczku ;) Połączyłam przy tym kilka kolekcji ScrapAndMe :)

Today I prepared a card - for a boy, for a year, but in a slightly less typical color scheme - it was to be as little blue as possible;) I tried my best, smuggled blue only in the background and on the bunny;) I combined several ScrapAndMe collections :)










Użyłam:



Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)