Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 18 listopada 2019

Z okazji Chrztu Św./ DT ScrapAndMe

Witajcie :)

Uwielbiam ten moment, gdy kurier przynosi paczkę, otwieram drżącymi rękoma, wącham, oglądam, podziwiam, a w głowie od razu mam już gotowe prace :D Potem szybko nożyczki w ruch , chwila moment - i jest! Gorzej, jak za oknem kiepska pogoda, wtedy zdjęcia wychodzą nie takie jak powinny i nie można pokazać całego uroku papierów :(

I taka właśnie historia powstała dzisiaj, z najnowszą kolekcją Nice Moments, kolejnym cudownym efektem współpracy Ani, Klaudii i Ani - czyli ScrapAndMe :)
Powstała kartka z okazji chrztu św.,
z użyciem arkusza 05, 08 oraz wyciętych z arkusza kwiatów i listków.

Hello :)

I love the moment when the package comes to me with the newest paper collections. I opened it with trembling hands, then I smell, watch and admired them, at the same time in my head start growing new projects. Then my scissors start cutting papers and after a while - I have it!

And that's how I create today my card, with the newest Nice Moments collection, which is another gorgeous cooperation of three talented people: Ani, Klaudia, and Ani :) I made the Christening card from sheets No 05, 08 and flower and leaves cut from extras.












Papiery są już dostępne w sprzedaży od soboty :)

"Nice Moments" collection will be available this Saturday :) 



Pozdrawiam :)
I wish you all the best :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)