Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 14 listopada 2019

Kartka urodzinowa z motylkami

Witajcie :)
Ostatnio "mam fazę" na kartki w formacie DL, i większość z nich ma gdzieś wśród kwiatów motylki :) W różnych kombinacjach kolorystycznych, nieco różnych układach (jakoś najbardziej do DLki pasuje mi kompozycja w pionie z lewej strony, lub w centrum), przeważnie na okoliczność urodzin/imienin bądź ślubów.













Połączenie papierów ScrapAndMe z Craft o'clock oraz wraz z motylkami z Lemoncraft. Baza i pudełko z Rzeczy z papieru.


Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)