Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 7 listopada 2019

Chusta #11 - Klaziena

Wieczory długie, to i dzierga się czasem ;) Choć oczy niestety odmawiają czasem posłuszeństwa (trochę to niepokojące... )zwłaszcza, gdy przychodzi do przerobienia ciemny kolor, a jest już ciemnawo... :/ Trzeba oszczędzać, albo dobrze przebadać i dobrać lepsze okulary...

Dziś Klaziena (wzór darmowy do znalezienia na Ravelry),
wykonana z tego kokonka, dł. 1200m, 3 nitki, szydełko 3,5mm.
Wymiary gotowej chusty ok. 80x180cm

















8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)