Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 25 czerwca 2017

Soczyście z Fresh Summer/DT Lemoncraft

Widzieliście już najnowszą kolekcję Lemoncraft? W sumie, to pojawiły się teraz dwie, bo i cudna kolekcja świąteczna, ale najpierw zajmiemy się soczystą letnią Fresh Summer :) Niesamowicie nasycone barwy, dodatki do wycinania, piękne karty - w dwóch formatach idealnych do kartek (10x15 i - nowość - 13,5x13,5!!!) - idealne do tworzenia radosnych wakacyjnych prac :) Gorąco polecam :)

Pierwsza moja praca to LO z Zośką w roli głównej - użyłam zieleni, różu i żółtego - w sam raz pod kolor sweterka ;) Pod zdjęciami sporo wycinanych elementów, róże, kartki, motylki, no i oczywiście kompozycja kwiatowa, pod kolor ;)















Użyłam:



Przypominam, ze obie kolekcje sa do wygrania w candy na blogu Lemoncraft i na fan page'u FB - zapraszam :)



Pozdrawiam :)






1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)