Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Ślubne margerytki/DT CraftPassion

Ależ to był cudowny weekend!!! Wieczorkiem postaram się zrobić post po-zlotowy, a póki co - praca dla CraftPassion, z użyciem cudnego, nowiutkiego wykrojnika - kwiaty nr 6!

To wykrojnik idealny dla mnie - osoby z wątpliwym talentem do robienia kwiatków ;) wystarczyło wyciąć z foamiranu płatki, lekko potuszować środki, przyłożyć do żelazka (nagrzałam żelazko dość mocno, przez to płatki szybciutko zwinęły się do kształtu jaki chciałam) i skleić w całość wraz ze środkiem. Kolejną idealną dla leniwców sprawą są listki - je tez wycinam z foamiranu, podgrzewam i lekko miętosze w palcach - i tylko tyle!

Powstała letnia kartka ślubna z margerytkmi w pudełku.

Papiery ScrapAndMe :)













A to efekt 10 minut pracy ;)



Użyłam:



Kwiatki miały swoją premierę na warszawskim zlocie i już od dzisiaj są dostępne w sklepie - spieszcie się, póki są!! :D

Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)