Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 31 grudnia 2014

Co było...

Chyba czas podsumować miniony rok...
Wiele się działo... Musiałam niestety zrezygnować z kilku DT, ale to tylko dlatego, że przybyło mi obowiązków i to bardzo przyjemnych obowiązków :) Od czerwca działa moja firma i mogę w końcu poczuć się jak człowiek i pełnoprawny obywatel ;) a nie darmozjad matka - kura domowa, jak wielu uważało... ;)

Powstało bardzo dużo prac - przede wszystkim kartek - nie zliczę, ale gruuuubo ponad 150 (nie licząc świątecznych...) Na wszelkie okazje, i oczywiście każda inna ;)



Powstało 15 albumów, ponad 30 notesów, przepiśników i kalendarzy, 15 boxów - a to dopiero początek ;), ale tylko 5 LO, nad czym strasznie ubolewam, bo je uwielbiam.







Pojawiły się nowe formy - biżuteria koralikowa (wiele bransoletek i kolczyków nie doczekało się zdjęcia i poszło w świat...) i klasyczna, ale taka jak lubię - w końcu robię coś dla siebie ;)



I moje nowe/stare love - fantastyczne, wciągające szydełko - po latach przerwy wróciło do łask :) i tak powstają sznurkowe kosze i koszyczki, podkładki pod kubki (większość wciąż bez zdjęć ;), amigurumi, czyli tycie zwierzaczki i inne figurki :)



Życie blogowe trochę zamarło, za to fan page na Facebooku kwitnie - przez rok doszło ponad 800 fanów!!! Dziękuję!!!

A na nowy rok - mnóstwo planów, głowa pełna pomysłów, notesy pełne szkiców i notatek TO DO, zobaczymy, ile uda się zrealizować ;)

Dziękuję, że do mnie zaglądacie, że zostawiacie słowo - podziwiam, bo mi często brakuje na to czasu, a żałuję bardzo :/

Powodzenia w przyszłym roku i spełnienia Waszych marzeń!!!


2 komentarze:

  1. Pięknie :) A teraz idę poszukać cię na FB w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous!
    Happy New Year!
    He is full of joy, health, successes and great art!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)