Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 27 marca 2013

Więcej światła!!!

Oj brakuje mi go ostatnio, brakuje :( Za oknem ciągle szaro, buro i ponuro :( Dlatego w najnowszym tematycznym wyzwaniu w Diabelskim Młynie - rozświetlamy zimowe mroki :) Na naszych pracach rządzą wszelkie źródła światła :)

Na moim tagu zagościła latarnia i cytat Goethego. Do tego rozjaśniony beż, odrobina brązu, i bardzo delikatne chlapanie :)






Zapraszam na bloga Diabelskiego Młyna po inspiracje od naszego zespołu i do udziału w wyzwaniu :) Macie czas do północy 9 kwietnia :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. tag przepiękny!!!

    choć ja mam już dosyć bieli i raczej tęsknię za kolorami, szczególnie w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację coco :D Jak go zrobiłam to śmiałam się, że i tak zimowo wyszło :D Bieli to w tym roku mamy aż nadto :) Ale mi taki biała, czysta biel nie przeszkadza - najgorsza ta szaro-bura ;) A takiej w mieście najwięcej :/

      Usuń
  2. Piękny, romantyczny i chwyta za serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny! tak delikatnie piękny! Zatyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarujesz mnie ostatnio tymi chlapaniami i "targaniami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)