Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 8 lutego 2013

Ślubna w pastelach

Dawno nie robiłam kartek ślubnych... Dziś delikatna, pastelowa, z cudnym cytatem od Rae



Jeśli spełnia wymogi, to zgłaszam ją na wyzwanie kolorystyczne w digi-scrap.

Wiosny mi się chce... Straaaaasznie!!!!!

12 komentarzy:

  1. Śliczna! Ja też już tęsknię za wiosną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytat, bardzo lubię taką delikatność z elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:
    http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/2013/02/moj-blog-otrzyma-kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Taka delikatna :)
    Kolorystycznie pasuje do wyzwania w digi-scrap.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę ją zgłosić? Jest bez stempelka :/ Ale faktycznie, kolorami się zgrałam ;)

      Usuń
    2. Widzę, że jedną z zasad jest:
      "1. Nie musicie używać naszych stempelków. Pamiętajcie jednak, aby przy pracy podać źródło grafiki."
      A Ty podałaś, że napis jest z Galerii Rae ;)
      Powodzenia :)

      Usuń
  5. Wspaniała karteczka, spełnia wymogi jak najbardziej...dziękuję za udział w zabawie Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka jest przeurocza! Śliczna, delikatna, miodzio :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)