Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 26 lutego 2013

Lift-project #4


I tym razem nie mogłam się powstrzymać przed zliftowaniem pracy zaproponowanej przez mamajudo. Tym bardziej, że miałam okazję zliftować "diabelską" koleżankę - Klaudię :)

Wyszła mi taka karteczka (maleństwo, zaledwie 10x10cm):




Tło pobielone jest lekko farbą akrylową, żeby dodać kapkę światła (inaczej wyszłaby strasznie ciemna i ponura). Tego rozjaśniania po raz pierwszy spróbowałam dwa tygodnie temu podczas liftowania cudnej kartki Magdy(i)leny (o tu) i często teraz stosuję :) Ile to się można fajnych rzeczy nauczyć podczas liftowania!!! Tekturki też są pobielone, a także listki. Kwiatki własnej roboty, takie proste różyczki :)
 Baaardzo fajnie mi sie ją robiło, a w dodatku - niemal w całości - z Zosią na kolanach ;)

A tak wygląda oryginał, praca Klaudii vel kszp:




Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. świetna! Lepsza od oryginału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, no bez przesady... Do oryginału to jej baaardzo daleko ;)

      Usuń
  2. masz rację, te pobielone kropki są świetne , jak i całość

    OdpowiedzUsuń
  3. Vairatko, prześliczne to Twoje maleństwo! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Przecudna!
    Dziękuję za wspólne liftowanie!
    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna nostaliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszło z tym rozbieleniem tła - jakby się ten motyl wynurzał z ciemności do światła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie bardzo mi się podobają, mają w sobie to coś i przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)