Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 20 stycznia 2013

Ocalić od zapomnienia...

Folder na stare, bardzo stare fotki. Zeskanowane zbiory rodzinne, dziadków i pradziadków, zgrane na płytki - w końcu w jednym miejscu :) Będą prezentem dla dziadków :) W ulubionych fioletach mojej mamy ;)




Folder zgłaszam na wyzwanie #9 na blogu DecoKreacje - Drzewo Genealogiczne (w planach miałam album rodzinny, ale jak zwykle - zabrakło czasu :/)

Dla Babci i Dziadka w scrapki.pl

oraz na ekspresowe wyzwanie Rapakiwi - scrapowe bingo - ja wykorzystałam linię ukośną: koronka, ręcznie wykonany kwiat, perełki :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękny folder, świetny pomysł na prezent dla Dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca...ja mam zamiar zrobić tak z fotkami dzieci...ale na razie to tylko zamiary :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny folder i wspaniały pomysł z tymi skanowanymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny folder, będzie cudowną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym zeskanowaniem zdjęć. Chyba sama musze to kiedyś zrobić.
    Dziękuję Ci za tą interpretację naszego wyzwania i przepiękne wykonanie.

    Pozdrawiam
    Madzik - DT Decokreacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)