Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 12 maja 2011

Na robótki :)

Uszyłam koszyczek, na robótki lub coś innego, dla mamy - zagospodaruje go po swojemu ;) Póki co w środku mój hafcik i moje szmatki :)



Kupon materiału (chyba była to kiedyś zasłonka) upolowałam za całą... złotówkę!!! Szok, całą siatę różnych szmatek, poszewek, zasłonek itp. wyniosłam za straszną sumę 4,50 :) A w drodze do domu znalazłam na chodniku 5,50 :D Hehehehe :D

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. To się nazywa szczęście:)
    Torba na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba. I tania:). Witaj na moim blogu, tak miło Cię poznać. Tak blisko mieszkamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszyczek. Sama sobie wyciełaś formę czy miałaś jakiś wykrój? A co do zakupów to i owszem można się nieźle obłowić. Ja sama jestem na to żywym dowodem, a o tym jak takie zakupy wciągają nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka, sama sama :) W zasadzie torby, plecaki, kosmetyczki i inne takie proste rzeczy szyłam już w podstawówce, i nigdy żadnych wykrojów nie potrzebowałam, ba, nawet mi nie przyszło do głowy, żeby takowych szukać! Teraz dopiero, jak szperam w internecie to się dowiaduję mnóstwa nowych rzeczy, i - hehe - znajduję wykroje na rzeczy, które wymyśliłam naście lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś częściej wychodzić z domu :) Jesteś złotówkę do przodu :) Koszyczek śliczny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)