Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 20 maja 2011

Jeszcze jeden album komunijny

I już ostatni w tym roku :) Kolejny dla chłopca, tym razem z dodatkiem przeszyć ;) Niewiele ma ozdób, ale za to ma dużo miejsca na zdjęcia, a po to chyba właśnie on jest :)
Ostrzegam - dużo zdjęć ;)

























A teraz dwa tygodnie przerwy od prac wszelakich (no może szydełko wcisnę w toboły...), bo jadę ze Stasiem na turnus :) Może przynajmniej będę mieć więcej czasu na buszowanie po necie, nadrabianie zaległości i odwiedzanie Waszych blogów!!!

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. śliczny album, pięknie to wszystko połączyłaś, różne papiery i dodatki, fajnie, że dużo miejsca na zdjęcia. Miłego odpoczynku dla Ciebie i Stasia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Chyba coraz lepsze Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Album fantastyczny, jak zwykle... ;-)
    Oderwania się Ci trochę zazdroszczę, choć potem człowiek zwyczajnie tęskni... Ja będę mogła odpocząć dopiero za 6 tygodni - mój syn mnie poprosił, aby na wakacjach była jedna zasada: że nie będę robić karteczek..... Musze przyznać uczciwie, ze ostatnio nie miałam dla niego zbyt dużo czasu - praca, praca, praca. Więc Ty jedź, wypoczywaj, ciesz się czasem spędzonym ze Stasiem|! Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album
    Świetne dodatki, i jak sama napisałaś po to jest żeby można było dużo zdjęć wkleić :)
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, ale turnusu ze Staśkiem do wypoczynku zaliczyć raczej się nie da :/ Potem na 100% będę musiała wziąść ze dwa dni wolnego i się wyprowadzić z domu, zeby odpocząć... Tym bardziej, że jadę sama i a to klocek jest nieprzeciętny do dźwigania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)