Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wyzwanie Lemonade

Kartka - brama na pierwsze wyzwanie bloga wyzwaniowego Lemonade Challenge.









Użyte papiery to oczywiście cudna nowa kolekcja Lemonade Grandma's attic.
Do tego materiałowe hortensje, papierowe kwiatki ze Scrap pasji, starociowy obrazek (pokryty Crackle accents, czego oczywiście nie widać...), gaza, koronka, wstążka i cudny guzik :)

Lubię jak jest gorąco, ale nawet ja już jestem tym upalem zmęczona... Nie mówiąc o wiecznie marudzącym dziecku... Nie mogę skupić się nawet na skrapowaniu :( Ale jutro ma byc już chłodniej, oby...
Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. kartka śliczna,niesamowity guziol pięknie ją dopełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas właśnie polało deszczykiem =] Prawdę mówiąc to powaliło porządnie piorunkami... Zrobiło się przyjemnie chłodno... Tak można spać =]

    Super karteczka =] Mam nadzieję, że też się załapię 0_-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała klimatyczna karteczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna!!!Mam tez tą foteczkę ..te bratki wyglądaja jak żywe!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że się powtórzę, ale pierwsze słowo, które przychodzi na myśl po zobaczeniu tej karteczki to - Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest, lubię bratki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka a te bratki .... uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)