Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 1 marca 2016

True love

Dziś kartka ślubna, w której postawiłam na naturalne dodatki - jest więc dratwa, drewniana etykietka, kwiaty z papieru czerpanego i gaza farbowana kawą.













Kartka powstała wg mapki #45 Namaste, gdzie zgłaszam ją na wyzwanie



a naturalne dodatki kwalifikują ją do wyzwania Kartkowego ABC - "D-jak drewno/dratwa"



A z wczorajszych wieści - wygrałam wyzwanie w BeeScrap - jupi!!!



...i dostałam wyróżnienie w wyzwaniu CraftyMoly :) Dziękuję!!!



Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, niezmiernie delikatna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna karteczka :) ma w sobie to "cos" :) Dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)