Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 marca 2016

Album dla Wojtusia

Kolorowy dziecięcy albumik :)
















4 komentarze:

  1. O! Ten mi się najbardziej podoba! Jest super kolorowy, radosny, idealny dla chłopca!

    OdpowiedzUsuń
  2. A można sie dowiedzieć gdzie kupiła Pani ten papier w baloniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balony i autka to papier Magicznej Kartki - polecam :)
      http://www.magicznakartka.pl/mali-odkrywcy-c-34_92.html

      Usuń
  3. Cudny albumik pełen energetycznych kolorów. Będzie cudną pamiątka :)
    Zapraszam jeśli masz ochotę na moje małe Candy :)
    http://gosiamachynia.blogspot.com/2016/02/zapraszam-na-pierwsze-mae-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)