Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 25 marca 2016

Grubasek

Dawno juz przymierzałam się do takiego albumu. W końcu zawzięłam się, usiadłam... i jest :) Pomogła mi nowa kolekcja BeeScrap Tupot bosych stóp, album w całości zbudowany jest z tych papierów (i małym dodatkiem starszej kolekcji ;). A okładka z bawełny, mrrr, mięciutka, z mnóstwem przeszyć, warstw, z koronkami, wstązkami, guziczkami itp. O, takie lubię!
Album zrobiony od zera - troszkę czasu zajęło, z następnym będzie łatwiej ;)

Uwaga, dużo zdjęć :P

























W kieszonkach i na okładce znalazły miejsce grafiki od Janet :)

5 komentarzy:

  1. cuuuuudny!! Chodzi za mną od dawna ale ja jeszcze nie mam odwagi żeby sie zmierzyć z takim wyzwaniem. Tobie wyszedł rewelacyjnie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, uwielbiam takie albumy, zwłaszcza te puchate okładki. Sama nie mam jeszcze maszyny do szycia i dopiero myślę, czy nie zacząć takiej przygody ;)
    Śliczny, słodki, super wykorzystałaś papiery. Dumna jestem strasznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album,też dzisiaj taki zrobiłam tylko muszę ozdobic ale nie maszynowo bo tyle lat szyłam i teraz nie chce mi się nawet jej wyciągnąć,twój ma piękne przeszycia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko-boski! Uwielbiam takie puchate albumiki:) i przeszycia mnie oczarował... Oglądam i podziwiam bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko-boski! Uwielbiam takie puchate albumiki:) i przeszycia mnie oczarował... Oglądam i podziwiam bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)