Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 lutego 2011

Nietypowo, bo brązowo

Troszkę inna niż zazwyczaj Walentynka. Króluje na niej brąz, z dodatkiem bieli i koloru niebieskiego. Myślę, że doskonale spełnia warunki wyzwania HopmArtu, gdzie walentynka ma być zrobiona bez użycia czerwieni :)
Jednocześnie zgłaszam ją na wyzwanie scrap.com (mam nadzieję, że tak można...). Tu z kolei główną wytyczną jest kształt kartki - inny niż kwadrat, prostokąt lub serce.







Kartka wykonana wg mapki Sketch Saturday oraz według palety kolorystycznej Sketchy Colors.

Papiery to Victoriana ze scrap.com, literki pokryte Crackle accents.

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, pozdrawiam gorąco :)

20 komentarzy:

  1. Okrągły coś ostatnio modny =]Uwielbiam brązy, a karteczka wyszła super =]

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne wyznanie!!! piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love what you've done with our sketch! Fantastic Valentine card. Brill! Thanks for joining in the fun this week at Sketch Saturday. Hugs Jillix

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna karteczka,kształt super,kolorki śliczne,CUDENKO!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful blog!

    val
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka - fajne kolorki i układ - no bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna.Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu-przyznam że czekłam na Ciebie.Cieszę się że do nas dołączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzuicha - zawstydzasz mnie... Ale jest mi bardzo miło :) Cieszę się, ze w końcu się zebrałam i coś zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous and beautiful.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  10. This was just a beautiful card!!! I love your style!
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck!
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ja też lubię to połączenie kolorów - a w Twoim wykonaniu pięęękna karteczka wyszła!

    Ps. i zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę prześliczna karteczka!!!! Świetny pomysł z tą falbanką!!! Ja tez kiedyś uwielbiałam robić jedną pracę na kilka wyzwań, a co do czasu to nie jest lekko, jak mam dzień wolny i Mały idzie spać to siedzę do 12-1 w nocy i dlatego też cały czas chodzę nie wyspana ale coś za coś :(

    OdpowiedzUsuń
  13. i ode mnie wyróżnienie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Inna, ale bardzo piękna i stylowa!:D brązy zawsze kojarzą mi się z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is stunning, love the pretty colors, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/pixie-dust-paperie-february-kit.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  16. Such an AMAZING card Vairatka!
    Beautiful colours and design.
    Hugs from Germany
    Swantje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)