Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 12 lutego 2021

Pozytywnie

 Zainspirowałaś mnie Kasia :*

Dzięki Tobie i wyzwaniu w Stonogach powstała tęczowa seria kartek z pozytywnym przesłaniem :) Takich bez okazji, po prostu, by sprawić komuś bliskiemu przyjemność :)

Uwaga, będzie dużo zdjęć :P












Kartki zgłaszam na wyzwanie w Stonogach - z pozytywnym przesłaniem i uściskami :*



Całuski :*

Agata



4 komentarze:

  1. Rewelacyjne! Patrzę i podziwiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wszystkie, bardzo pozytywne. Powinnaś więcej tworzyć w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestawik! Bardzo dziękujemy za udział w stonogowym wyzwaniu i zapraszamy na kolejne nasze wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)