Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 10 lutego 2021

Biało złota kartka ślubna/DT ScrapAndMe

 Witajcie :)
Jak przystało na wyjątkowo śnieżną zimę - na biurku też nie może zabraknąć zimowego klimatu ;)

Ostatnio powstała taka oto "zimowa" kartka ślubna - choć nie do końca tylko ślubna, bo jednocześnie zawierała życzenia urodzinowe dla Pana Młodego, dlatego na froncie jest bardziej uniwersalny napis i nie ma żadnych symboli związanych tylko ze ślubem. Jest za to zimowa biel i uroczyste złoto. 

W tle jest nieco beżu i brązu - użyłam papierów z kolekcji Simple Story 3 Beige. Kompozycję kwiatową wzbogaciłam także kwiatami z tejże kolekcji.




Tym razem także pudełko zyskało odrobinę ozdoby ;)


Użyłam:



Ściskam :*





1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)