Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 9 lipca 2020

Dmuchawce, latawce

Witajcie :)
Na blogu mała przerwa urlopowa, ale już jestem z powrotem ;) I z kolejnym dobrym postanowieniem poprawy i bardziej regularnych publikacji ;)

Na pierwszy ogień - kartka na wyzwanie na blogu ScrapAndMe - Dmuchawce, latawce...



Użyłam nieco starszej kolekcji Little Cuties i odrobinkę nowiutkiej kolekcji "Blooming Magnolia", która będzie dostępna od 10 lipca :)







Zapraszam Was serdecznie do udziału :)

A klientów zapraszam do sklepu - gdzie pojawiło się sporo nowości i jeszcze dziś do północy, na hasło POWRÓT możecie otrzymać 15% rabat (na wybrane produkty) :)

https://sklep.vairatka.pl/


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)