Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 15 lipca 2020

Blooming Magnolia - na kartce urodzinowej

Witajcie :)
Kolejna cudowna kolekcja autorstwa duetu Ania Lipińska/Klaudia Szpunar - Blooming Magnolia - trafiła na moje biurko i od razu została pocięta :) Cudowne kwiaty i idealnie dobrane kolory gwarantują przepiękne prace :)

Ja postawiłam tym razem na wycinane z arkusza kwiaty i powstała prosta kartka urodzinowo-imieninowa, prawie wyłącznie z użyciem tychże.

Hello :)
Another wonderful collection by the duo Ania Lipińska / Klaudia Szpunar - Blooming Magnolia- came to my desk and was cut right away :) Wonderful flowers and perfectly selected colors guarantee beautiful works :)

This time, I put flowers cut out of a sheet and a simple birthday-name card was created, almost exclusively using these ones.











Użyłam/I used:



Kolekcja jest już w sklepie, zachęcam do zakupu :) na prawdę warto :)

Ściskam :*



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)