Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 2 maja 2020

Kalendarz na pierwszy rok życia/DT ScrapAndMe

Witajcie :)
Kto mnie zna, wie, że bardzo lubie robić kalendarze przeróżne :) I robię je w zasadzie przez cały rok, nie tylko na przełomie grudnia i stycznia ;) Bo każdy moment jest dobry na rozpoczęcie planowania swoich aktywności :)

Tym razem powstał kalendarz z okazji narodzin dziewczynki, na jej pierwszy rok życia. Z pustą póki co rameczką na imię, bo rodzice nie mogli się zdecydować ;) Najważniejsze, że będzie towarzyszył mamie i córce od pierwszego wspólnego dnia.





Okładka jest dość płaska, bez przestrzennych ozdób, by kalendarz łatwo było przechowywać w torebce. Idealne są wycinane z arkusza kwiatuszki i listki.



Na końcu zrobiłam dużą kopertę na drobiazgi, luźne notatki, zdjęcia itp.



Użyłam:




Pozdrawiam :)




2 komentarze:

  1. PIĘKNY!!! Bardzo lubię tą kolekcję papierów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, jest przepiękna, taka delikatna :) tez ją baaaaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)